حذف پشه برنامه مهمونی به دلیل دیالوگ بده بزنیم؟

ماجرای حذف پشه برنامه مهمونی به دلیل دیالوگ بده بزنیم +فیلم

حذف پشه برنامه مهمونی به دلیل دیالوگ بده بزنیم؟

حذف عروسک پشه از برنامه مهمونی خبریست که جنجال افرین شده است دیالوگ بده بزنیم کار دست این عروسک داد.

ماجرای حذف پشه برنامه مهمونی

عروسک پشه که در برنامه مهمونی توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده بود  خبرهای ضدونقیضی از حذف آو از برنامه به گوش میرسد.

گفته میشود که به دلیل دیالوگ بده بزنیم دستور حذف این عروسک از برنامه داده شده است البته هنوز ایرج طهماسب سازنده این برنامه واکنشی به این خبر نشان نداده است اما برخی از رسانه ها معتقد هستند که به دلیل عدم حضور این عروسک در چند قسمت گذشته برنامه مهمونی به احتمال زیاد این عروسک حذف شده است .

در قسمت های ۲۳ و ۲۴ برنامه مهمونی عروسک پشه حضور ندارد این عروسک خیلی زود توانست در بین علاقه مندان به این برنامه طرفداران زیادی به دست آورد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم ازدواج پشه در مهمونی را ببینید
فیلم کامل آواز و خوانندگی پشه بده بزنیم
ماجرای باردار و حامله شدن پشه

صداپیشه این عروسک کاظم سیاحی بازیگر و دوبلور سرشناس کشورمان میباشد برنامه مهمونی از نوروز ۱۴۰۱ عرضه شده و خیلی زود موفق شد مخاطبان زیادی به دست آورد.

با اینکه ایرج طهماسب را با عروسک های کلاه قرمزی و پسرخاله می‌شناسیم اما این عروسکها در این برنامه مهمونی حضور نداشتند و کمتر کسی گمان می کرد این برنامه که بتواند مورد استقبال قرار بگیرد ایرج طهماسب درباره حذف کلاه قرمزی و پسرخاله می گوید که حق مالکیت این عروسکها در اختیار صدا و سیما بوده و اجازه حضور آنها را در برنامه مهمونی داده نشد و به همین دلیل به سراغ عروسک های جدید رفته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. اگه با دیالوگ های یه عروسک پشه و یا لباس یه دختر بچه در یه انیمیشن خردسال منقلب میشن و سانسورش میکنن….چه ربطی ب مردم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *