فیلم گریه همسر و دختر حسام محمودی در مراسم خاکسپاری و تشییع

فیلم گریه همسر و دختر حسام محمودی در مراسم خاکسپاری و تشییع

فیلم اشک ها و گریه همسر و دختر حسام محمودی در مراسم خاکسپاری و تشییع این هنرمند توجه کاربارن را به خود جلب کرده است.

فیلم گریه همسر و دختر حسام محمودی در مراسم خاکسپاری و تشییع

مراسم خاکسپاری حسام محمودی امروز جمعه برگزار شد که وضعیت متاثر و پریشان خانواده ی ایشان توجه عکاسان را به خود جلب کرد .

فیلم گریه همسر و دختر حسام محمودی در خاکسپاری

بسیاری از هنرمندان در مراسم تشییع حسام محمودی حضور پیدا کرده بودند مادر و همسر و دختر خردسال حسام محمودی از نظر روحی به هم ریخته بودند به گونه ای که چندین نفر از اقوام و هنرمندان آنها را همراهی می کردند تا از نظر جسمی اتفاقی برایشان رخ ندهد.

حسام محمودی روز گذشته بر اثر سکته قلبی درگذشت و شوک بسیار بزرگی را به خانواده هنر وارد کرد این بازیگر سالهای زیادی در عرصه بازیگری فعالیت می کرد.

بسیاری از مردم او را با سریال حوالی پاییز و لحظه گرگ و میش و باخانمان و تنهایی لیلا می‌شناسند از سریال هایی که در شبکه های مختلف صدا و سیما پخش شد و طرفداران بسیار زیادی را به دست آورد.

این روزها نام حسام محمودی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به صورت فراوان دیده می‌شود که بسیاری از کاربران با ابراز احساسات برای این هنرمند آرزوی مغفرت می کنم.

صبح امروز پیکر حسام محمودی 37 ساله که شامگاه 12 اردیبهشت ماه براثر ایست قلبی در منزلش از دنیا رفته بود، در میان جمعی از هنرمندان، علاقمندان به هنر و خانواده او تشییع و درقطعه هنرمندان بهشت‌زهرا به خاک سپرده شد.

در این مراسم قطعه «خداحافظ ای داغ دل بر نشسته » و چند قطعه دیگر با حال و هوای خاکسپاری، پیش از آغاز مراسم پخش شد و پس از آن  شهره سلطانی روی صحنه حاضر شد و به روزهایی اشاره کرد که با حسام محمودی در سریال «لحظه گرگ و میش» همبازی بود؛ او گفت: چه بگویم از خوبی و از شرافت و از مهربانی‌هایش چه بگویم؟!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *