کچل کردن سحر زکریا بازیگر جنجالی و بی کار +عکس

کچل کردن سحر زکریا بازیگر جنجالی و بی کار که در صفحه اینستاگرام خود عکسی از خود به اشتراک گذاشت.

کشف حجاب سحر زکریا بازیگر جنجالی و بی کار +عکس

کچل کردن

سحر زکریا بازیگر جنجالی کشورمان در اینستاگرامش تصویری با سر تراشیده را از خود به اشتراک گذاشت.

این بازیگر که سال هاست در عرصه بازیگری فعالیت ندارد حالا با انتشار تصویری بدون حجاب از خود حواشی زیادی را به وجود آورده است.

زکریا در یک سال اخیر با حمله به مهران مدیری و سایر کارگردان ها حسابی خبرساز شده بود از سوی دیگر ویدیو های مختلفی از خود در اعتراض به وضعیت بهداشتی و واکسن کرونا به مسئولین در اینستاگرام خود به اشتراک میگذاشت .

کشف حجاب سحر زکریا بازیگر جنجالی و بی کار +عکس

سحر زکریا که با سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید و نقش مقابل مهران مدیری را برعهده داشت بعد از چند سریال و فیلم سینمایی دیگر پیشنهادی از سوی کارگردان ها دریافت نکرد و خانه‌نشین شد.

او بارها از مهران مدیری به دلیل عدم پیشنهاد بازیگری انتقاد کرده است حالا در روزهایی که بسیاری از بازیگران سرشناس اقدام به کشف حجاب کردند سحر زکریا نیز چنین اقدام جنجالی را انجام داده است.

همچنین ببینید

دانلود کامل شب آهنگی سحر زکریا در برنامه شباهنگی
فیلم کامل دعوای سحر زکریا و پرستو صالحی
فیلم کامل لایو خودکشی سحر زکریا بازیگر را ببینید

در اواسط فرودین سال 1400 سحر زکریا بـه انتشار ویدئویی در فضای مجازی از عدم پرداخت دستمزد در سریال قهوه تلخ گفت. وی همچنین در صفحه خود توهین هایی بـه مهران مدیری کرد که باعث حمله هواداران مهران مدیری بـه وی شد ؛ در ادامه بـه بیوگرافی و حواشی اخیر این بازیگر می‌پردازیم.

کشف حجاب سحر زکریا بازیگر جنجالی و بی کار +عکس

آیا او واقعا از بیماری خاصی رنج می‌برد؟بازیگری که امروز جنجال های زیادی به پا می‌کند. ماجراهای او از حمله بـه مهران مدیری شروع شد. او هم چنین بخاطر اعتراض بـه نحوه واکسینه کرونا در کشور ممنوع الفعالیت شده اسـت. در ادامه با مـا همراه باشید تا به طور کامل با سحر زکریا و حواشی او آشنا شویم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. گل بودی به سبزه هم آغشته شدی
    چی شدی
    محشری

  2. آخه میمون هرچی زشتتر اداش بیشتر
    تو انقدر بیشعور بودی که سر صحنه فیلم برداری بازیگرای مقابلت از بوی گند سیر دهنت فراری بودن
    حالا هیچکی محلت نمیده شپش گرفتی کچل کردی که یکی نگات کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *