افشاگری لعیا زنگنه: پارسا پیروزفر او خیلی خوشگل بود و او را زشت میکردند

افشاگری لعیا زنگنه: پارسا پیروزفر خیلی خوشگل بود و او را زشت میکردند

افشاگری لعیا زنگنه: پارسا پیروزفر او خیلی خوشگل بود و او را زشت میکردند

لعیا زنگنه درباره همبازی بودنش با پارسا پیروزفر در سریال در پناه تو میگوید که آن دوران هم سختگیری های صداوسیما بسیار بالا بود و حتی به چهره پارسا پیروزفر به دلیل زیبایی که داشت خیلی حساسیت خرج داد و سعی میکردند با گریم های مختلف از زیبایی او کم کنند.

این خانم هنرمند درباره سریال در پناه تو میگوید که بسیاری از بخش های این سریال را حذف کردند و سریالی که پخش شد نسبت به فیلمنامه ای که به من داده بودند و خواندم زمین تا آسمان فرق میکرد و قوانین ممیزی صداوسیما باعث شد بسیاری از داستان این سریال تغییر کند و یا سانسور شود.

خانم زنگنه میگوید به دلیل اینکه آقای پارسا پیروزفر دارای چهره زیبا بود مسئولان صداوسیما برای ساخت سریال در پناه تو ممیزی های زیادی را برای این سریال در نظر گرفته بودند و چندین بار او را گریم کردند تا زیبایی او را بگیرند.

او همچنین درباره ممیزی های که شامل خودش بودگفت حتی به من میگفتند این بازیگر چادری نیست و نباید نقش یک دختر چادری را به او بدهید و من را بسیار آزار میدادند.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم کامل رقص پارسا پیروزفر با یک دختر جوان
بهمن خان در یاغی پارسا پیروزفر و همسرش را ببینید
بیوگرافی طناز طباطبایی بازیگر و همسرش

از ممیزی که صحبت می‌شود، قبل از هرچیز آباژور به خاطر می‌آید؛ شیئی که حضورش در فیلم‌ها و سریال‌های خارجی، گاهی بیشتر از برخی شخصیت‌های فرعی است. در سال‌های اخیر و با گسترش شبکه‌های اجتماعی به موازات، آباژور برای مخاطبان بیشتر شناخته شد و کمتر مورد استفاده قرار گرفت. گاهی برخی اجسام دیگر این کارکرد را پیدا کردند؛ مثلاً در یک مورد مشهور، نیم‌تنه بالای «دواین جانسون» با ملافه پوشانده شد و در یک فیلم خارجی دیگر، درِ کوچکی برای آشپزخانه تعبیه شد تا سگ دست‌آموز ساکن خانه، دیده نشود.

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *