بازیگر نقش فروغ در سریال زمین گرم کیست؟ عکس جنجالی مرجان شیرمحمدی

بازیگر نقش فروغ در سریال زمین گرم کیست؟ عکس جنجالی مرجان شیرمحمدی

بازیگر نقش فروغ در سریال زمین گرم کیست؟ بیوگرافی مرجان شیرمحمدی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

بازیگر نقش فروغ در سریال زمین گرم کیست؟

سریال زمین گرم به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی این شبها از شبکه سوم سیما بر روی انتن رفته و توجه مخاطبان تلویزیونی را به خود جلب کرده است.

بازیگر نقش فروغ در سریال زمین گرم کیست؟ عکس جنجالی مرجان شیرمحمدی

بازیگران سرشناس زیادی در این مجموعه بازی میکنند که یکی از انها خانم مرجان شیرمحمدی است که نقش فروغ را بر عهده دارد.

بیوگرافی مرجان شیرمحمدی

۴ فروردین ۱۳۵۲ به دنیا آمد. ازدواج او با بهروز افخمی دومین ازدواج وی می باشد و از ازدواج اول خود پسری به نام “ماکان” دارد. از 1365تا ۱۳۷۱ زیر نظر آیدین آغداشلو نقاشی را فراگرفت.

بازیگر نقش معصومه در سریال زمین گرم کیست؟

مرجان شیرمحمدی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مرجان شیرمحمدی می‌توان به بازیگری در فیلم شیرین، فیلم مریم مقدس و فیلم روباه اشاره کرد.

بازیگر نقش فروغ در سریال زمین گرم کیست؟ عکس جنجالی مرجان شیرمحمدی

مرجان شیرمحمدی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1376 در فیلم مرسدس به کارگردانی مسعود کیمیایی بازی کرده است.

گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم شیرین، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مرجان شیرمحمدی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محمدرضا فروتن، رامبد شکرآبی، پارسا پیروزفر و شیرین فتحی را تجربه کرد.

همچنین ببینید: بازیگر نقش علیار در سریال زمین گرم کیست؟

زمین گرم یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی محصول سال ۱۳۹۹ است، که قسمت اول این سریال ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ روی آنتن شبکه سه رفت.

بازیگر نقش فروغ در سریال زمین گرم کیست؟ عکس جنجالی مرجان شیرمحمدی

ماجرای اشنایی با همسرش

ما اولین بارده سال پیش همدیگر را دیدیم ولی چند سال نشد که اورا ببینم .تا فیلم فرزند صبح که مرجان برای تست گریم آمد .بعد از فرزند صبح موقعیتی پیش آمد که ما همدیگرا بیشتر بشناسیم و ازدواج کنیم . بهروز افخمی در ادامه گفته :مرجان خیلی حساس و به جزئیات دقیق است ودر نهایت به همین خاطر داستان نویس خوبی است .

بازیگر نقش استوار در سریال زمین گرم کیست +همسر و دخترش

: شخصیت های مثبت در اغلب داستان ها طرفداران و مخالفان خود را دارند، حال این هم مهم است که این شخصیت در چه قصه ای قد علم کرده و دیده شده باشد. این شب ها مجموعه تلویزیونی «زمین گرم» به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت اله از شبکه سه سیما پخش می شود. قصه پسری اهل روستا که وارد داستانی پر فراز و نشیب می شود و تصمیم های عجیب و مهمی را می گیرد و با این تصمیم ها اطرافیانش را نیز در جریان این زندگی شریک می کند.

مرجان شیرمحمدی و پسر و همسرش

مرجان شیرمحمدی عکس های از گریم خود که برای پسرش آهیل در نقش جوکر انجام داده بود در صحفه شخصی اش در این روزهای کرونایی را منتشر کرده است.
مرجان شیرمحمدی بازیگر و نویسنده مشهور که همسر بهروز افخمی کارگردان و مجری مشهور می باشد این روزهای قرنطینه را در خان اش و در کنار پسرش اهیل سپری می کند. وی عکس های از سرگرمی این روزهایش در کنار پسرش را منتشر کرده است.

«فروغ» و «علیار» دو شخصیت اصلی قصه هستند که مرجان شیرمحمدی و صادق برقعی نقش آن‌ها را ایفا می‌کنند. صادق برقعی که سابقه بازی در تئاتر دارد و اکنون با «زمین گرم» اولین حضور خود را در تلویزیون تجربه می‌کند، در نقش شخصیت اصلی سریال بازی کاملا متوسطی داشته و نتوانسته با این مجموعه در اولین کار تصویری خود به اصطلاح گل کند. مرجان شیرمحمدی در قسمت‌های گذشته سریال نسبت به ابتدای آن بازی روان‌تری از خود به نمایش گذاشته، اما به طور کلی نمی‌توان از بازی او در نقش «فروغ» به عنوان یکی از بازی‌های خوب سریال یاد کرد و این نقطه ضعف به ویژه در قسمت‌های اول سریال بیشتر به چشم می‌آمد.

بیوگرافی مرجان شیرمحمدی بازیگر و همسرش بهروز افخمی +همسر اول و عکس

نادر فلاح که قبلا در فیلم «درخونگاه» تجربه بازی در نقش یک بیمار روانی را داشته در این سریال هم مشابه آن نقش را بازی کرده و در نقش چنین شخصیت خاصی بازی خوب و باورپذیری داشته است، علاوه بر او علیرضا خمسه به عنوان یک شخصیت روستایی درستکار و اصغر همت در نقش یک پدر زخم‌خورده و تنها، بازی‌های خوبی داشته‎اند. کامران تفتی که آخرین بار در سریال «برادرجان» نقشی منفی را بازی کرده بود، در «زمین گرم» هم یکی از شخصیت‌های قلدر و بی‌رحم سریال یعنی «اصلان» را برعهده داشته و بازی متفاوتی از خود به نمایش نگذاشته است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *