تصادف مهدی پاکدل واقعیت دارد؟ آیا مهدی پاکدل درگذشت

تصادف مهدی پاکدل واقعیت دارد؟ آیا مهدی پاکدل درگذشت

تصادف مهدی پاکدل خبریست که توسط برخی از سایت های زرد منتشر شده است و صحت ندارد و آقای مهدی پاکدل کاملا در صحت و سلامت به سر میبرد.

تصادف مهدی پاکدل واقعیت دارد؟ آیا مهدی پاکدل درگذشت

جزئیات تصادف مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بوده رسانه های زرد نوشته اند او تصادف کرده است و جانش را از دست داده است این در حالی است که خبر مربوط به سریال ستایش بوده که در فصل اول بعد نقش طاهر بازی کرد و در یک تصادف فوت کرد.

حالا برخی از سایت ها سعی می کنند با استفاده از این سکانس بازدید کننده هایی را به دست آورند.

همچنین ببینید:

مهدی پاکدل در سریال ستایش نقش طاهر را برعهده داشت این بازیگر سوابق زیادی در عرصه بازیگری داشته و موفق شده فیلم ها و سریال های زیادی بازی کند.

سوابق

او در جدیدترین کار هنری اش سریال جیران را بازی کرده است سریالی که توسط حسن فتحی کارگردانی شده و داستان سوگلی ناصرالدین شاه را به تصویر می کشد.

تصادف مهدی پاکدل واقعیت دارد؟ آیا مهدی پاکدل درگذشت

مهدی پاکدل در ۱۰ تیر ماه ۱۳۵۹ در اصفهان متولد شد و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است.

برادر بزرگش حسین پاکدل نام داشته که از بازیگران و مجریان و کارگردان های سرشناس محسوب می شود.

همسران مهدی پاکدل

مهدی پاکدل دو بار تا به حال ازدواج کرده است اولین همسرش بهنوش طباطبایی بوده که در سال ۱۳۸۹ ازدواج کرده و در سال ۱۳۹۵ جدا شدند.

همچنین همسر دوم خانم رعنا آزادی و بود که در سال ۱۳۹۹ با این بازیگر ازدواج کرد مهدی پاکدل بازیگری در سینما را با فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و در تلویزیون سریال با من بمان بازم به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۸۱ را تجربه کرد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *