علی کریمی نذری دادن را مسخره کرد + واکنش ها

علی کریمی نذری دادن را مسخره کرد + واکنش ها و نذری در حرم امام رضا

علی کریمی نذری دادن را مسخره کرد علی کریمی فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان که محبوبیت بسیار زیادی در بین علاقه مندان به قوتبال دارد در اینستاگرام خود استوری به اشتراک گذاشت و به افرادی که نذری می‌دهند انتقاد کرد.

علی کریمی نذری دادن را مسخره کرد + واکنش ها

علی کریمی نذری دادن را مسخره کرد

او در این باره نوشت میلیاردها تومان خرج میکنیم نذری بدهیم و در پایان آرزوی شفای بیماران را داریم که برای نداشتن پول درمان میمیرند.

این استوری علی کریمی واکنش های زیادی را در پی داشته و مورد انتقاد برخی از رسانه ها قرار گرفته است.

یکی از افرادی که از علی کریمی به شدت انتقاد کرد حجت الاسلام حامد رضا معاونیان بوده که در یک سخنرانی علی کریمی را بی شرف خطاب کرد حجت الاسلام معاونیان در سخنرانی خود خطاب به علی کریمی گفت ما نذری ها را برای امام حسین می دهیم و بنهرای بیماران و تو از نذری و مسائل مذهبی هیچگونه اطلاعی نداری.

بعد از این سخنرانی علی کریمی در پست اینستاگرامی به این روحانی اهانت کرد و قضاوت را بر عهده مردم گذاشت.

علی کریمی نذری دادن را مسخره کرد + واکنش ها

بسیاری از سلبریتی ها و بازیگران و خواننده ها در اینستاگرام به حمایت از علی کریمی پرداختند و او را به عنوان یک خیر ثابت شده دانستند.

البته ضمن این‌که بخشی از دغدغه «علی کریمی» درست است و بسیاری از بزرگان نیز به این موضوع، پرداختند اما به فرض توهین علی کریمی به فرهنگ نذری نیز می‌شد با زبانی اخلاقمدارانه و نه با فحش و هتاکی، به وی پاسخ داد. افزون بر آن اگر فردی عادی یا یک مداح که شاید چندان از جایگاه مهم اخلاق در شریعت محمد(ص) آگاهی نداشته باشد، در پاسخ به «علی کریمی» چنین الفاظی بر زبان می‌راند، جای تعجب نبود تا اینکه ببینیم یک روحانی و واعظ نامدار با چنین ادبیاتی بر منبر سخن بگوید.

پیشنهاد میکنیم ببینید

علی کریمی حسن عباسی را شست و پهن کرد
پست جنجالی علی کریمی برای نه به خرید مرغ و تخم مرغ
فیلم حمله علی کریمی به سیسمونی نوه قالیباف

این‌که یک روحانی و واعظ که توقع می‌رود به زبانی به تبلیغ دین بپردازد که «جاذبه»اش بیش و «دافعه»اش اندک باشد، با تندترین و غیرمودبانه‌ترین الفاظ، «علی کریمی» را مورد نکوهش قرار داده، موجب حیرت بسیارانی شد و حتی برای برخی انگیزه شد تا از «علی کریمی» دفاع کنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *