فیلم / بدل و همزاد بهاره رهنما در شیراز پیدا شد

فیلم / بدل و همزاد بهاره رهنما در شیراز پیدا شد

فیلم / بدل و همزاد بهاره رهنما در شیراز پیدا شد

بهاره رهنما در شیراز بدل و همزاد خود را پیدا کرده و از او رونمایی نمود این خانم جوان که شباهت زیادی با بهاره رهنما دارد اهل شیراز میباشد و خانم رهنما با معرفی او بسیار خوشحال بود.

بدل و همزاد بهاره رهنما در شیراز

البته این خانم بیشتر شبیه جوانی های بهاره رهنما است ولی از خانم رهنما زیباتر به نظر میرسد.

بهاره رهنما از بازیگرانی است که در شبکه های اجتماعی حسابی فعال است و همیشه سوژه ای برای رسانه ای شدن دارد و به همین دلیل است که در فضای مجازی فعالیت اش بیشتر از سینما و تلویزیون شده است.

او که به تازگی از همسر دوم خود طلاق گرفته است وقت بیشتر برای حضور در شبکه های اجتماعی پیدا کرده است.

این بازیگر در حال حاضر 5 میلیون فالوئر در اینستاگرام دارد و درامد نسبتا خوبی از طریق تبلیغات در این پیج اش دارد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم کامل لحظه زایمان بهاره رهنما
فیلم کامل / بهاره رهنما: از همسر دومم جدا شدم
دانلود کامل شب آهنگی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد ۱۳۵۲ در اراک است او همسر سابق پیمان قاسم خانی است که در سال ۱۳۹۶ با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد و از همسر دومش نیز جدا شد.

در سال ۱۳۷۲ یعنی در ۱۹ سالگی با پیمان قاسم خانی (متولد ۳۰ دی‌ ۱۳۴۴) نویسنده مشهور سینما ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام پریاست که در ۱۷ مرداد ۱۳۷۶ متولد شد.

در سال 1370 وقتی 17 ساله بود با تست وارد جمع بازیگر فیلم افعی شد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد. پیمان قاسمخانی درباره این تجربه چنین تصریح کرد:« وقتی وارد کار فیلمنامه نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می گفتند بازی کن، می گفتم من بازیگر نیستم فیلمنامه نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. خودش چی ک بدلش باشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *