چالش نگهبان نقاش کلش اف کلنز (آموزش 3 ستاره کردن تضمینی)

چالش نگهبان نقاش کلش اف کلنز (آموزش 3 ستاره کردن تضمینی)

چالش نگهبان نقاش کلش اف کلنز (آموزش 3 ستاره کردن تضمینی)

چالش نگهبان نقاش کلش آف کلنز یکی از چالش های هیجان انگیز برای کاربران این بازی است که در این صفحه به آموزش تضمینی 3 ستاره کردن آن خواهیم پرداخت.

کلش اف کلنز یکی از بازیهای جذاب و هیجان انگیز در بین کاربران میباشد که طرفداران زیادی دارد این بازی انلاین حس قدرت به کاربرانش میدهد همه ما میدانیم که بازی کلش دارای ترفندهای زیادی است که اگر بتوانید از انها استفاده کنید خیلی راحت قادر خواهید بود که در این بازی نسبت با سایر حریفان پیشرفت کنید و امکانات زیادی را کسب کنید فقط کافیست در این بازی هک ها و ترفندها را یاد بگیرید.

آموزش چالش نگهبان نقاش کلش اف کلنز

ما در اینجا برای شما یک هک و ترفند جالب را اماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از این ترفند به سراغ سه ستاره کرده نقاش کلش آف کلنز بروید.

همچنین ببینید:

چالش نگهبان نقاش ک آموزش دو دسته کردن و دو نفره کردن

آموزش نحوه حل تحریم سوپرسل کلش اف کلنز و login failed

همانطور که میدانید در این بازی باید با ابزارهای موجود دهکده ای منحصر به فرد بسازید، آن را رونق بخشید و در جنگ های مختلف بر روستاهای دیگر تسلط پیدا کنید و در جنگ های مختلف بین قبایل پیروز بیرون بیایید. شما این امکان را دارید که طبق سلیقه خود دهکده و امپراتوری خود را بسازید. البته ساخت دهکده چندان آسان نیست زیرا در مواقع کمبود ابزار، دشمنان مختلف به شما حمله می کنند و باید با استراتژی خود آنها را پاکسازی کنید. در بازی بالا اگر ساختمان های خود را از پایه بچینید و دیوارها را به درستی نصب کنید، بدون شک دشمن را شکست خواهید داد و البته در حمله هم همینطور است، اینکه در یک نبرد پیروز شوید یا ببازید، کاملا به استراتژی فکری بستگی دارد.

بازی خفن کلش حریف می طلبد

بی تردید بازی کلش آف کلنز انقلابی بزرگ در بین بازی های گوشی های موبایل ایجاد کرد. کلش اف کلنز (Clash of Clans) یا همان جنگ قبایل برای اولین بار در تاریخ آگوست 2012 توسط کمپانی سوپرسل (Supercell) برای سیستم عامل iOS گوشی های شرکت اپل عرضه شد.

کمپانی سوپرسل دو ماه قبل از این بازی Hay Day را عرضه کرده بود و پس از انتشار کلش اف کلنز این بازی هم توانست رشد قابل توجهی را تجربه کند. کلش اف کلنز به سرعت معروف شد و هواداران زیادی پیدا کرد و این رشد آن قدر سریع بود که سوپرسل توانست نیمی از سهام خود را به یک شرکت معروف ژاپنی واگذار کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *