ازدواج شهاب حسینی با بازیگر هالیوودی جنجال شد +عکس

ازدواج شهاب حسینی با بازیگر هالیوودی جنجال شد +عکس

ازدواج شهاب حسینی با بازیگر هالیوودی واقعیت دارد؟ +عکس جزئیات ازدواج و عروس شهاب حسینی با بازیگر زن هالیوودی را در این صفحه ببینید.

ازدواج شهاب حسینی با بازیگر هالیوودی جنجال شد +عکس

ماجرای ازدواج شهاب حسینی

بعد از خبر جدایی شهاب حسینی از پریچهر قنبری حالا خبری منتشر شده مبنی بر ازدواج شهاب حسینی با بازیگر هالیوودی که هنوز این بازیگر به ان واکنشی نشان نداده است.

شهاب حسینی بازیگر شناخته شده و توانمند سینما و تلویزیون ایران بوده که از پر افتخار ترین بازیگران ایران شناخته می شود.

شهاب حسینی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ به دنیا آمده است این کار خود را با اجرا آغاز کرد برنامه نیمرخ از مهمترین کارهای او در زمینه اجرا میباشد.

ازدواج شهاب حسینی با بازیگر هالیوودی جنجال شد +عکس

از سال ۱۳۷۷ تا به حال در عرصه بازیگری فعالیت می کند شهاب حسینی دارنده جایزه نخل طلایی بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده می باشد شهاب حسینی همچنین نشانه شوالیه از کشور فرانسه را از آن خود کرده است از دیگر افتخارات او می‌توان به سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و جشن خانه سینما اشاره کرد.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

ماجرای دعوای سعود کیمیایی و پولاد کیمیایی
علت خداحافظی شهاب حسینی از اینستاگرام
فیلم رقص شهاب حسینی و محسن تنابنده و احمد مهرانفر

او سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. همچنین وی به خاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *