علت لاغر شدن سالار عقیلی چیست بیماری و کاهش وزن شدید

لاغر شدن سالار عقیلی و 50 کیلو کاهش وزن توسط این خواننده موجی از نگرانی ها را برای هواداران او به وجود اورده بود این خواننده تصمیم گرفت که زیر نظر پزشک 5 کیلو وزن خود را کاهش دهد.

انتشار عکسی جدید از سالار عقیلی خواننده معروف در فضای مجازی او را به سوژه ای داغ تبدیل کرده است و بسیاری از هواداران و کاربران فضای مجازی میخواهند بدانند که این خواننده به چه علت کاهش وزن شدید داشته است و آیا بر اثر بیماری است یا به صورت اختیاری تصمیم گرفته که لاغر شود.

علت لاغر شدن سالار عقیلی چیست بیماری و کاهش وزن شدید

علت لاغر شدن سالار عقیلی چیست

به هر حالا اگر کاهش وزن این خواننده بر اثر بیماری نباشد باید اراده سالار عقیلی را تحسین کرد که توانسته با به این مقدار وزن خود را کاهش دهد.

سالار عقیلی سالهای زیادی در زمینه خوانندیگ فعالیت میکرد و اضافه وزن زیادی داشت اما حالا با تلاشی که داشته توانسته وزن خود را به شدت پایین بیاورد.

 سالار عقیلی گونه وزن خود را کاهش داد

بسیاری از افرادی که چاق هستند به پیج اینستاگرام این خواننده رفته و از پرسیده اند که چگونه وزن خود را کاهش داده است و راه و روش کاهش وزن را به آنها نیز توضیح بدهد.

همچنین ببینید:

بیماری آتیلا پسیانی چیست؟ آیا سکته کرده یا سرطان دارد؟

سالار عقیلی در ۱۱ آذر ماه سال ۱۳۵۶ در تهران دیده به جهان گشود. پدر او اصالتاً از مازندران و مادرش اهل آذربایجان است. سالار عقیلی وقتی که ۸ ساله بود، با نوازندگی سازهای مختلف، فراگیری موسیقی را آغاز کرد. برادر و مادر او به موسیقی علاقه داشتند، به همین خاطر او را تشویق می کردند در حالی که پدرش که به عنوان وکیل دادگستری مشغول به فعالیت بود تمایل به پیشرفت تحصیلی پسرش داشت. وی در هنرستان موسیقی به تحصیل پرداخت و از همان جا تصمیم گرفت که آواز را یاد بگیرد.

علت لاغر شدن سالار عقیلی چیست بیماری و کاهش وزن شدید

سالار عقیلی توسط صدیق تعریف، بیش از ۵ سال، آواز را یاد گرفت درحالیکه تصور اشتباه بعضی از افراد اینست که او از شاگرد محمدرضا شجریان است ولی این مسأله طبق گفته ی خودش کذب است. او در آموزشگاه خود و در هنرستان موسیقی، بغیر از اجرا و ضبط آثار موسیقی به تدریس موسیقی مشغول است.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا