فرزند بهاره رهنما به دنیا آمد همه شوکه شدند +فیلم و عکس

فرزند بهاره رهنما به دنیا آمد همه شوکه شدند +فیلم و عکس

فرزند بهاره رهنما به دنیا آمد همه شوکه شدند +فیلم و عکس

فرزند بهاره رهنما به دنیا آمد همه شوکه شدند با فیلم و عکس و جزئیات و حواشی بهاره رهنما را در این صفحه ببینید.

ماجرای فرزند نو رسیده بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر معروف کشورمان که همیشه مورد توجه کاربران شبکه اجتماعی قرار میگیرد به مناسبت سالروز تولد دخترش ویدیویی از سونوگرافی اش را به اشتراک گذاشت که برخی ها گمان کردند او مجدداً باردار شده است.

ویدیویی از سونوگرافی بهاره رهنما در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته و برخی از کاربران فضای مجازی گمان کردند که این بازیگر مجدد باردار شده است که اینگونه نیست و این ویدیو مربوط به سونوگرافی دخترش می باشد.

خانم بهاره رهنما از همسر دومش نیز جدا شده است این روزها به تنهایی زندگی می کند.

چندی پیش ویدیویی از عربده کشی او در فضای مجازی منتشر شده بود حواشی زیادی را به همراه داشت که حرکت زشتی را به افسر پلیس راهنمایی رانندگی انجام داد.

پیشنهاد میکنیم ببینید

بهاره رهنما: از همسر دومم جدا شدم
فیلم بهاره رهنما در زورخانه در حال ورزش باستانی
فیلم کامل مدیتیشن بهاره رهنما با درخت

این بازیگر متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک بوده و همسر سابق پیمان قاسم خانی میباشد خانم بهاره رهنما در سال ۱۳۷۱ وارد عرصه بازیگری شد و فیلم سینمایی افعی اولین گام خود را در سینما برداشت در سال ۱۳۷۵ با سریال بازگشت به خانه وارد تلویزیون شد خانم بهاره رهنما در سال ۱۳۷۰ با پیمان قاسم خانی ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۴ از او جدا شد دو سال بعد یعنی سال ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد و در سال ۱۴۰۱ از طلاق گرفت.

توضیحات بهاره رهنما درباره ازدواج دوباره اش و انتشار عکسهای عروسی اش : برای انتشار عکس هام مهمترین دلیلم جرات و جسارت دادن به تمام زن های غمگین اطرافم بود ، اونهایی که فکر میکنن زندگی با یکبار جدایی تموم شده و هیچ قصه تازه ای در راه نیست،حتی دوست داشتم دخترم بدونه یک زن همیشه باید با امید و عشق روزهاش رو دوباره بسازه و اینکه باید واقعی زندگی کرد نه زندگی ماکت وار و دروغی که واقعیت و شوق توش نیست، پس برای شکستن این تابو که لباس سفید نمیتونه دوباره در تن یک زن دیده بشه ،من بار دیگر لباس سفید پوشیدم !.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *