سگ گله و گرگ را پاره کرد فیلم وحشتناک از مبارزه سگ گله و گرگ

سگ گله گرگ را پاره کرد فیلم وحشتناک از مبارزه سگ گله و گرگ

سگ گله گرگ را پاره کرد فیلم وحشتناک از مبارزه سگ گله و گرگ را ببینید مبارزه ای خونین و وحشتناک که شما را متحیر خواهد کرد.

گرگی که به دلیل گرسنگی وارد روستا شده تا گوسفندی را شکار کند اما گرفتار سگ های نگهبان شد.

سگ گله گرگ را پاره کرد

گرگ ها به دلیل زوزه سوزن سوزن ستون فقراتشان که برای برقراری ارتباط از آن استفاده می کنند، افسانه ای هستند. یک گرگ تنها برای جلب توجه گله خود زوزه می کشد، در حالی که زوزه های جمعی ممکن است پیام های قلمرویی را از یک گله به گله دیگر ارسال کند. برخی زوزه ها تقابلی هستند. مانند پارس کردن سگ‌های اهلی، گرگ‌ها ممکن است به سادگی شروع به زوزه کشیدن کنند، زیرا گرگ نزدیک شروع کرده است.

سگ گله و گرگ را پاره کرد فیلم وحشتناک از مبارزه سگ گله و گرگ

گرگ ها بزرگترین اعضای خانواده سگ ها هستند. گرگ های خاکستری سازگار بسیار رایج ترین هستند و زمانی در سراسر نیمکره شمالی یافت می شدند. اما گرگ ها و انسان ها سابقه خصمانه طولانی دارند. اگرچه آنها تقریباً هرگز به انسان حمله نمی کنند، اما گرگ ها یکی از ترسناک ترین شرورهای طبیعی دنیای حیوانات در نظر گرفته می شوند.

همچنین ببینید:

آنها به حیوانات اهلی حمله می کنند و گرگ های بی شماری به دلیل این تمایل مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند، به دام افتاده اند و مسموم شده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. عجب مستندی بود مرسی ازسایت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *