فیلم عجیب پرنده ای زیبا که دل و روده یک مار را زنده زنده میخورد

فیلم عجیب پرنده ای زیبا که دل و روده یک مار را زنده زنده میخورد

فیلم عجیب پرنده ای زیبا که دل و روده یک مار را زنده زنده میخورد

فیلم عجیب پرنده ای زیبا که دل و روده یک مار را زنده زنده دراورده و میخورد شاید کسی اولین بار این پرنده را ببینید تصور هم نکند که از مارهای سمی تغذیه میکند.

پرنده ای زیبا که دل و روده یک مار را زنده زنده میخورد

پرنده ای زیبا که از مارهای سمی تغذیه کرده و با نوک تیز خود دل و روده مار را وسط بدن اوبه صورت زنده بیرون آورده و میخورد و مار وقتی میخواهد به این پرنده حمله کنده به دلیل دردی که از ناحیه بدنه او احساس میکند قادر به دفاع از خود نیست.

این پرنده کوچک دارای سرعت العمل بسیار بالایی است به گونه ای با نوک تیز خود در یک لحظه میتواند چند ضربه محکم به بدن مار بزند و عملا او را از کار بیاندازد و دیگر مار نخواهد توانستند که خود را تکان بدهد چرا که قسمت های اصلی بدن اش ضربه شدید دیده و درد بسیار زیادی حس خواهد کرد.

فیلمی اتفاقی گرفته شد

دامپزشک حیات وحش درباره این حادثه هولناک گفت: ما به پارک ملی کروگر رفتیم، با دو گورکن منظره ای عالی داشتیم و در حال آماده شدن برای بازگشت بودیم که تصمیم گرفتیم مسیر دیگری را انتخاب کنیم.

همچنین ببییند:

همسرم یک مار را در یک سوراخ دید که برای فصل زمستان کاملاً غیرعادی بود. همچنین یک پرنده در نزدیکی مار وجود داشت، همانطور که ما سعی کردیم بفهمیم این مار چه نوع مار است، پرنده شروع به کشیدن چیزی کرد که مار را نیز می کشید. ما به سرعت متوجه شدیم که آن روده مار است.

او می‌گوید: در ابتدا برای صحنه یک پرنده رنگارنگ و یک مار هیجان‌زده شدیم، اما وقتی فهمیدیم چه خبر است، وحشتناک و غم‌انگیز شد. واضح بود که پرنده در حال برنده شدن است، بنابراین ما امیدوار بودیم که به سرعت برای مار تمام شود. ما می‌دانستیم که این طبیعت است، اما تمام توان خود را به کار بردیم تا بمانیم و شاهد باشیم که گاهی اوقات دایره زندگی چقدر بی رحم است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *