انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟ آیا او با سپاه رابطه دارد؟

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟ آیا او با سپاه رابطه دارد؟

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟ آیا او با سپاه رابطه دارد؟ جزئیات این خبر که در رسانه های معاند منتشر شده را در این صفحه ببینید.

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟ آیا او با سپاه رابطه دارد؟

انانیموس مستر تیستر را هک کرد؟

خبری در شبکه های اجتماعی به خصوص رسانه های معاند منتشر شده که انانیموس اقدام به هک مستر تیستر کرده است و او درباره او اطلاعاتی منتشر شده و او با سپاه پاسداران همکاری کرده است که این خبر صحت ندارد.

مستر تیستر یکی از چهره های مشهور فضای مجازی است که کارش تست کردن غذاهای رستوران ها و نظر دادن و تبلیغ این رستوران ها در پیج اینستاگرامش است و برای این کار مبلغ هنگفتی را از رستوران ها دریافت میکند.

جالب است بدانید که به دلیل پرخوری زیاد معده اش دچار بیماری شده است اما همچنان به کار خود ادامه میدهد.

چندی پیش او به بیمارستان مراجعه کرده بود که به دلیل وزن بالایش از وی سی تی اسکن گرفته نشده بود زیرا دستگاه که  وزن کمتری را تحمل میکرد و آقای مستر تیستر برای این موضوع جنجالی را در بیمارستان به راه انداخت. حمید سپیدنام ملقب به «مستر تیستر» زمانی که کادر درمان به او اعلام می‌کند که به دلیل اضافه وزن، دستگاه قادر به انجام سی‌تی‌اسکن نیست؛ به راحتی بدون رعایت حریم خصوصی بیماران و کادر درمان از آنها فیلم می‌گیرد و آن را در فضای مجازی منتشر می‌کند. منبع: چندثانیه

او سابقه بازی در سینما را هم دارد و چند سال پیش در فیلم پاستاریونی به کارگردانی سهیل موفق بازی کرده است .

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *