حمله وحید یامین‌ پور به سام درخشانی “تو چی داری زبان دراز”

حمله وحید یامین‌ پور به سام درخشانی: تو چی داری زبان دراز خاک بر دهان تو که نمیفهمی داری درباره یک سردار جانباز مدافع حرم حرف میزنی.

حمله وحید یامین‌ پور به سام درخشانی: تو چی داری زبان دراز

حمله وحید یامین‌ پور به سام درخشانی

استوری توهین آمیز سام درخشانی درباره یک جانباز مدافع حرم که از علی دایی انتقاد کرده بود خشم وحید یامین پور معاون وزیر ورزش را برانگیخت و به شدت به سام درخشانی حمله کرد.

در روزهای گذشته هجمه زیادی علیه امیرحسین حاجی نصیری جانباز مدافع حرم به راه افتاده است و هر سلبریتی در شبکه های اجتماعی به ایشان اهانت میکند که سام درخشانی با ادبیات بسیار زشتی واکنش نشان داد.

استوری توهین سام درخشانی به جانباز مدافع حرم جنجال شد +عکس و واکنشها

این جانباز مدافع حرم در برنامه جهان ارا که از شبکه افق پخش میشد به علی دایی انتقاد کرد و گفت او قهرمان ما نیست و فقط قد بلندی داشته که توپ ها را وادر دروازه حریف میکرده است.

همچنین ببینید:

⚡️فیلم توهین به علی دایی در شبکه افق

⚡️توییت آمنه سادات ذبیح پور علی دایی را عصبانی کرد

⚡️بیوگرافی علی دایی و همسر اول و دوم و فرزندان

واکنش روزنامه کیهان

روزنامه کیهان نیز نوشت: اگر در فتنه 88 سران فتنه‌، دروغگوی معرکه شدند و برخی از آنها در مراسم ختم ساختگی زنده‌ها شرکت می‌کردند در فتنه امسال، برخی بازیگران سیما و سینما و فوتبال به این جرگه پیوستند. اگرچه دردناک ولی جالب است که به دروغ از دخترک دانش‌آموز اردبیلی کشته‌‌سازی کرده ولی برای آرتین و سه دانش‌آموز شاهچراغ سکوت می‌کنند! این چه معنی دارد؟ چرا آن فوتبالیست بی‌معرفت، چرا آن بازیگر بی‌وفا، چرا آن مرده‌خور سیاسی، چرا آن بی‌خبر از همه‌جا، چرا آن قمارباخته‌ای که به بهانه مهسا فرار کرد و چرا همه آنها که برای مرگش یا گیسو پریشان کرده یا پریشان گفتند‌، برای ۱۵ بی‌گناه و مظلومی که با جنایت محرز داعش، به خاک افتادند زبان و قلم نمی‌چرخانند؟

مردم می‌پرسند تفاوت این برخورد دوگانه و منافقانه در ماجرای فوت مهسا با این ۱۵ نفر و ده‌ها جوانی که در این مدت توسط منافق و کومله و دموکرات و پژاک و بهایی و پس مانده‌های ساواکی به خاک افتادند چیست؟ آیا برای آن یک نفر، پای تطمیع، پول یا وعده در میان بود و برای این ده‌ها نفر نه؟ آیا برای آن یک نفر دستوری از خارج یا قول و قراری از سفارتخانه، آمده بود و برای این ده‌ها نفر نه؟

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. عسل خانوم

    :)وحید یامین پور ی عکس با شورت ورزشی داری اصلا؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *